Automatyczna odpowiedź w dyskusji i na pytanie klienta


Przy rozpoczętej dyskusji bardzo ważne jest by jak najszybciej zareagować i przesłać odpowiedź. Oprócz wpływu na ogólną ocenę sprzedaży ma to również znaczenie dla klienta, który od razu dowie się o przyjęciu zgłoszenia. Podobny mechanizm można zastosować również do odpowiedzi na e-mail od klienta.

Funkcję można włączyć w ustawieniach wpisując treść i zaznaczając poniższą opcję:
automatyczna odpowiedź w dyskusji


Usługa automatycznej odpowiedzi na pierwszą wiadomość od klienta działa na podstawie dodania skrzynki imap. Do poprawnego działania należy przygotować swoją skrzynkę aktywując protokół imap, o czym można przeczytać tutaj. Następnie w ustawieniach trzeba dodać skrzynkę imap podając jej adres i hasło logowania. Jest to konieczne, ponieważ tylko wtedy program może przesłać wiadomość.

odpowiedź na wiadomość

Po dodaniu skrzynki wystarczy zaznaczyć opcję automatycznej wysyłki odpowiedzi i wpisać własną treść.

Twoja opinia

Treść:
Podpis:
Adres email:
(nie będzie opublikowany)